اس ام اس خنده دار
 
یاس سرخس
به یاد دوست عزیزم......
 
 
شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:خنده دار , :: 18:19 ::  نويسنده : مهدی ریحانی

۴.زندگی بدون عشق یعنی شلوار کردی بدون کش.

 

۵.یک کلا غ با زرافه ازدواج میکنه.بچشون میشه کلافه.

 

۶.پیام عاشقانه غضنفر: کاش مغز داشتم و مرگ مغزی میشدم و قلبم رو به تو اهدا میکردم.

 

۷.پسره از سربازی به پدرش این طور تلگراف میزنه:من کاظم پول لازم. پدرش تو جواب میگه:من تراب وضع خراب.

 

۸.یه روز یه ترکه توی جوی اب تف میکنه دنبالش میره تا لگدش کنه.

 

۹.به ۲ دلیل زنها فوتبالیست نمیشن:۱.عمرا یازده زن یک جور لباس بپوشن.۲.عمرا بازی بعدی همون لباس بپوشن.

 

۱۰.چشم های تو مثل دریاست اجازه میدی جورابام توش بشورم.

 

۱۱.امروز روز جهانی هوای پاکه برای یک بار هم که شده سعی کن خودت نگه داری.

 

۱۲.چمن زیر پاتیم یک وقتی خر نشی بخوریمون.

 

۱۳.تنها چیزی که میتواند در اوج لذت از زندگی خواب را از چشمان ادمیان برباید فقط یک چیز است: *جیش*

 

۱۴.وقتی رفتی دست شویی منتظر جاذبه زمین نباش زور بزن.

 

۱۵.ساعت ۲ بامداد قرار همه عقب مونده ها برن پیش خدا و شفا پیدا کنند یادت باشه جا نمونی.

 

۱۶.ادم ها ممکن دختر باشند.ولی دختر ها نمیتونن ادم باشند.

 

۱۷.از ترکه میپرسن از چه گلی خوشت میاد میگه:اقاقیا.میگن بنویسش میگه غلط کردم. گل رز...

 

۱۸.وقتی خودم جلوی ایینه میبینم میفهمم خوشگلی چقدر دردسر داره.

پس خوش به حالت که دردسر نداری.

 

۱۹. دنده موتورتیم با پا بزن تو سرمون خلاصمون کن.

 

۲۰.به یکی میگن به نگهبانای کدو چی میگی.میگه:میگم خسته نباشید.

 

۲۱.سیب.هلو.انار.البالو.......این همه میوه.....تو چرا شبیه شلغم شدی.

 

۲۲.الاغه زیر ابرو برمیداره میره جنگل همه نگاهش میکنن.میگه:چیه اهو ندیدید.

 

۲۳.به یکی میگن سگتون بچه مارو گاز گرفته.میگه:اولا:سگ ما گاز نمیگیره.دوما:سگ ما همیشه بستس.ثانیا:ما اصلا سگ نداریم.

 

۲۴.میدونی فرق نارگیل بزرگ با کوچیک چیه؟نمیدونی.خوب میرم از یک میمون دیگه میپرسم.

 

۲۵.از یکی میپرسن شراب زندگی چیه؟میگه نمیدونم من دوغ میخورم.

 

۲۶.دنیا محل گذر است و انسان مسافر در این دنیا و روزه بر هیچ مسافری واجب نیست.

 

۲۷.یکی قبل از مرگش وصیت میکنه:قبر من با اب و صابون بشویید.تا هرکس رد شد بخوره زمین من بهش بخندم روحم شاد شه.

 

۲۸.از یکی می پرسن نظرت راجب اگهی بازرگانی چیه:میگه خوبه فقط نمیدونم چرا بینش فیلم میزارن.

 

۲۹.از یکی میپرسن اسم کوچیک جومونگ چیه:میگه *افسانه*

 

۳۰.چی صدا کنم تو را/گورخر یا کانگرو/کاشکی خر بودی عزیزم/میشدم سوار تو.

 

۳۱.جدید ترین اس مس مردی به زنش:جاروبرقیتم اشغال.

 

۳۲.اس ام اس یارو به دوست دخترش:مهم نیست که قشنگ نیستی/قشنگ اینه که مهم نیستی.

 

۳۳.به یارو میگن ارزوت چیه:میگه دکتر شم از اتاق عمل بیام بیرون بگم متاسفم.

 

۳۴.اگه کسی بهت گفت خوشگلی اول یک لبخند بزن. بعد با مشت بزن تو دهنش تا دیگه مسخرت نکنه.

 

۳۵.اولین پیام از سیاره امید رسید:زمین گرد است.

 

۳۶.جواب کنکور میاد رتبه یکی رایکالی در می اد.

 

۳۷.سوال کنکور ۸۹:۲تفلان مسلم چند نفر بودن و نام پدرشان چه بود؟

 

۳۸.میمون چی توز بازنشسته شده بهتر زود تر برای استخدام اقدام کنی.

 

۳۹.شرکت داروساز داروگر به علت فرار کردن قورقوری به شما نیازمند است.

 

۴۰ببین جون من بعد از رمضان جایی نری ها دارم دنبال ۶۰ گدا میگردم.

 

۴۱.یارو تو محرم پشت ماشینش مینویسه:یزید خیلی از دستت دلخورم.

 

۴۲.توی شهری مسابقه تقلید صدای داریوش رو میذارن
خود داریوش شرکت میکنه سوم میشه !

 

۴۳.به بزه می گن چرا زنگولت صدا نمی کنه؟ می گه گذاشتمش رو ویبره!

 

۴۳.یارو ماهواره میخره زنش بهش میگه پولشو از کجا آوردی ؟ میگه : تلوزیون رو فروختم !!!

 

۴۴.ترکه میره بدنسازی، مربی بهش میگه وقتی بیایی هفته اول بدنت درد میگیره. ترکه میگه پس من میرم هفته دوم میام.

 

۴۵.حتی وقتی تهنا هستی به در نده! چون دیگه هیچ کس تنها نیست !

همراه اول !!!

 

۴۶.توانا بود هرکه دانا بود / نیست دکتری که خطش خوانا بود !

 

۴۷. ۱یک بار گفتم دوست دارم

۱۰۰۰بار گفتم غلت کردم.

 

۴۸.میدونی فرق تو با فندق چیه؟فندق یک مغز کوچولو داره ولی تو همونم نداری.

 

۴۹.تو در کودکی اونقدر مهربان بودی که حتی به گل های قالی هم آب میدادی.

 

۵۰.یارو میاد تهران ، تو ترافیک گیر میکنه میگه : ها ماشالا !به این میگن عروسی !

 

۵۱.به یارو می گن تا حالا معجزه دیدی؟ می گه آره !

رفتم بانک در به اذن خدا باز شد!

 

۵۲.یه ضرب المثل هست که میگه :

یه مرد احمق به یه زن میگه ساکت باش اما یک مرد دانا به یه زن میگه

نمی دونی وقتی لبهات بسته اند چقدر خوشکل میشی !

 

۵۳.یارو یتیم خونه میزنه

روز اول جلسه اولیا و مربیان میذاره !

 

۵۴.سرت رو تکون بده

زود باش دیگه سرت رو تکون بده !

آخه دلم واسه صدای زنگوله ات تنگ شده !

 

۵۵.عزرائیل میاد سراغ غضنفر

غضنفر خودشو می زنه به مردن.

 

 ۵۶.یارو داشت نوارخالی گوش میداد و بلند بلند گریه میکرده !

بهش میگن چرا گریه میکنی؟

میگه: دلم واسه خواننده‌اش میسوزه، طفلکی لال بوده !

 

۵۷.تست ازدواج غضنفر از زنش:

از ازدواج با من مثل سگ پشیمونی با مثل خر کیف می کنی !؟

 

۵۸.خوشا تهران اگر دودش بیافتد.بنای درد و اندوهش بیافتد

ز میدان ونک تا پای تجریش.بساط بد ترافیکش بیافتد!

 

۵۹.قالی شویی برادران غضنفر:.با ۱۰۰% تخفیف

میان ، میبرن ، میشورن.دیگه نمیارن !

 

۶۰.بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب والابازار
 یا مدبر الشامو والنهار
یا محول الكارو والبیكار
حول حالنا الی احسن كار! ...

** تحول بزرگ اقتصادی بر همگان مبارك..! **

 

۶۱.آیا از زندگی یکنواخت و عادی خسته شدید؟
با ما حادثه و هیجان را تا سر حد مرگ تجربه کنید.
–روابط عمومی هواپیمایی ایران ایر–

 

۶۲.احتیاط واجب است قبل از سوار شدن در هواپیما غسل شهادت انجام دهید !
مستحب است کفن هم همراه خود داشته باشید !!!

 

۶۳.خبر فوری:هواپیمای تهران – مشهد به سلامت به زمین نشست کارشناسان در حال بررسی علت این حادثه هستند

 

۶۵.اطلاعیه شیطان: تا میتوانید گناه کنید به علت مبلغ بالای قبض، گاز جهنم قطع شده از آتش خبری نیست .

 

۶۶.به ترکه میگن پاشو سحره. میگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ میزنم

 

۶۷.به یارو میگن تو که روزه نمی گیری، چرا سحری می خوری؟ می گه نماز که نخونم،… روزه که نگیرم… سحری هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟

 

۶۸.طرف روزه می گیره، ? دقیقه به اذان روزشو میشکنه. می گن چرا اینکارو کردی؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم

 

۶۹.الا یا ایها ممتحنون / چرا هستبد نگرون.

بیشینیدوبخوانیدوبدانید / که امتحان هست فردا آسون.

 

۷۰.یارو میره تعلیم رانندگی ازش می پرسن چه طوربود؟می گه خوب بود ولی مربیش خیلی مذهبی بود سرهرپیچی که میپیچیدم میگفت:یا اباالفضل

 

۷۱.طبق تحقیقات غضنفر مهمترین عامل طلاق ازدواجه.

 

۷۲.یارو صبح از خواب بلند میشه میبینه هوا خیلی خوبه زنگ میزنه هواشناسی تشکر میکنه.

 

۷۳.به یکی میگن چرا اینقدر زشتی ؟ میگه وقتی کوچیک بودم تو بیمارستان عوضم کردن !

 

۷۴.به یکی خبر میدن میگن بابا شدی

میگه به زنم چیزی نگین میخوام غافلگیرش کنم !

 

۷۵.به مبارک گفتند:امروز که آخرین روزیه که با مردم مصر هستی ، چه احساسی داری؟مبارک با تعجب جواب داد:وا ! مگه مردم مصر کجا دارن  می رن؟! 

۷۶.ژاپن که زلزله اومده، بحرین که داره سقوط می‌کنه، عراق که آمریکا بهش حمله کرده، اردن که شلوغ شده، سوریه تظاهرات راه افتاده،
اگر عربستان هم حکومتش عوض بشه، انشاالله ایران می‌ره جام جهانی

 

۷۷.!آن هنگام كه زائران به سمت پنجره شیطان سنگ می زدند شیطان پنجره را باز كرد و گفت:پنجره دن داش گلــــــیر ......آی بری باخ، بری باخ


۷۸.قبلنا باباها ۷ تا دختر شوهر می دادن همشون هم خوشبخت می شدندالان: یه دختر را ۷ بار شوهرمیدن آخرش برمی گرده خونه والاااااااا


۷۹.                                 معما! :

میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟

راهنمایی ! :بالای صفحه اسمش رو نوشته


۸۰.بسلامتی بچه های قدیم كه با ذغال واسه ی خودشون سبیل می ذاشتن تا شبیه باباهاشون بشن نه بچه های الان كه ابروهاشون رو بر می دارن تا شبیه مادراشون بشن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید اين وبلاگ سعي دارد مهمترين رويدادها و مسائل مفيد وجالب روز را به بينندگان ارائه دهد ارسال نظرات وپيشنهادات وانتقادات در اين زمينه مي تواند اين وبلاگ را غني تر کرده و در پيشبرد اطلاع رساني حقيقي هادي ما باشد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاس و آدرس yasmhdi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

yasmhdi.LoxBlog.Com





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 59530
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



.

.

.

.

.



آمار سایت

تعبیر خواب آنلاین

فال امروز


فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


بازی آنلاین


تماس با ما 09155244062 09159213413